Vad ska vi göra nu, undrade jag. -Det är ingen fara, sa jag. När jag hämtade kallingarna så ställde jag min tunt beklädda håriga fitta framför ansiktet på honom där han satt och sa. Jag lade mig ner i soffan och smekte handen sakta över magen och ner mot min håriga fitta.
Det tog några minuter men sedan så ringde det på dörren. Vad gör jag nu tänkte jag. Jag låg där utmattad med en pojkes hand i fittan och slappnade av efter min orgasm. Nu hade han min håriga fitta mitt i ansiktet.
Oj då, sa jag. Han tog ur sin hand ur min fitta och skämdes för sin tidiga utlösning. Jag märkte hur hans blick inte hade ögonkontakt längre utan blicken var fäst betydligt längre ner. Jag gungade på höfterna så min håriga buske vajade fram och tillbaka framför hans ansikte.

För första gången

Hon hade bruna ögon och brunt hår som hon brukade ha uppsatt i nacken.
Snart rullade bussen in på stationen och stannade. Varför klä upp sig och inte visa från början att det var så här hon var?Hon ser sig om efter byxorna men inser att de åkte av redan i vardagsrummet. Han stänger av tv’n och vänder blicken mot henne.Han stod i skuggan av ett träd och spanade ut över alla passagerarna. Hon ställer sig på tå och kysser honom eldigt.
”Tack Master.”
”Du tror inte att vi… ja skulle kunna prova nångång?”

Lappen höll jag hårt i min hand medan jag sakta vandrade hemmåt. Lappen hade jag fortfarande i min hand och jag stängde min dörr.
– Jag glömde ge dig lappen, här.Jag vandrade sakta mot hennes hus och små log för mig själv..Gav henne en kyss och gick sedan hem mot mig. Jag stönade lite lågt medan jag förde den in och ut i snabba tag.

En Het Sensommar Natt, del 2!

Han bet lätt i klittan och förde in två fingrar i mig och pullade mig snabbt.

S L U T !-Bit mig, sa han bestämt. -Halv ett, svarade Stoffe och flinade mot mig. -Jag kan rekomendera det.., sa han tyst och flinade mot mig.Jag log mot honom. -För att kunna vara nattsällskap?-Om sex i skogen alltså?-Är du vampyr eller?-Fan vilken trång liten slyna du är, viskade han hest. -Så du är en gentleman i alla fall?-Det var väll inte riktigt den uppfattningen jag fått om dig.. hittils.., svarade jag och gav honom en lång blick innan jag tog ett steg i från honom. Jag följde efter Stoffe längre in i skogen, och kvistarna som låg på marken rev mina bara ben under den korta kjolen. Jag såg kaxigt på honom. Jag var tyst en stund innan jag svarade.

Jag försökte komma på något kaxigt svar att kontra med, men visste inte vad jag skulle säga. , frågade han och såg på mig.

